Cloudera modernizuje program partnerski

Firma Cloudera zaoferuje swoim partnerom nowe narzędzia oraz usługi wsparcia, które będą wspierać rozwój sprzedaży i skali działalności. Rozszerzenie programu partnerskiego i modernizacja zasad współpracy z partnerami mają pomóc m.in. w zwiększeniu dostępności rozwiązań Cloudera na światowych rynkach.

Zmodernizowany program partnerski – Cloudera Partner Network – ma w szczególny sposób nagradzać partnerów angażujących się w zapewnienie sukcesu rynkowego amerykańskiego dostawcy wyspecjalizowanego m.in. w systemach zarządzania danymi. Nowe zasady współpracy z partnerami mają również w bardziej efektywny sposób wspierać rozwój sprzedaży oraz tworzenie nowych ścieżek przychodów dla firm oferujących rozwiązania Cloudera oraz usługi z nimi powiązane. Z oficjalnych informacji wynika, że nowy program partnerski został zaprojektowany tak, aby zapewniać efektywne wsparcie dla partnerów Cloudera zaangażowanych we wdrażanie u klientów nowoczesnych, opartych na platformie danych hybrydowych Cloudera Data Platform, strategii wykorzystania danych biznesowych.

Zmiany wprowadzone w programie partnerskim firmy Cloudera mają pozwalać m.in. na skrócenie czasu wprowadzania usług na rynek. Firma zaoferuje swoim partnerom także ulepszone i rozbudowane narzędzia ułatwiające wprowadzenie na rynek nowych usług opartych na rozwiązaniach Cloudera. Rozszerzone zostaną też programy rabatowania oraz finansowania rozwoju firm partnerskich, a także działania wspierające sprzedaż. Wedle zapowiedzi, w strukturach firmy Cloudera powstanie także dedykowany zespół wspierający partnerów w realizacji ich celów biznesowych. Program Cloudera Partner Network zastępuje istniejący dotąd program partnerski Cloudera Connect.

„Partnerzy napędzają nasz wzrost pomagając swoim klientom jak najlepiej wykorzystać ich dane, niezależnie od platformy chmurowej, w której są zgromadzone. Wysłuchaliśmy opinii partnerów, oceniliśmy ich potrzeby i uruchomiliśmy nowy program, który ma pomóc im rozwijać się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Cloudera Partner Network reprezentuje zwiększone inwestycje w kanał, aby zapewnić, że każdy partner czerpie wymierną wartość w miarę naszego wspólnego rozwoju” – mówi Rachel Tuller, dyrektor działu Global Partner Strategy and Alliances w firmie Cloudera. Według niej, modernizacja zasad współpracy z partnerami pomoże m.in. w zwiększeniu dostępności rozwiązań Cloudera na światowych rynkach. „Nasza rozbudowana sieć partnerska pomaga nam dotrzeć do nowych rynków i klientów. Inwestowanie w kanał oznacza, że więcej firm, we wszystkich pionach, będzie mogło wyjść poza dane, aby przyspieszyć swój biznes” – dodaje Rachel Tuller.

News